-﹀﹀ご**啊龍廴<_lung齙齙)ㄣ
lung__1314
暱稱: ar 龍♥~♥♥~♥♥
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
~~~好嬲我自己~~~
~~十個""點解自己會...
~~~又過一日LU~~
幾時...可時...可地.....
琴日係我22號生日~~^^...
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 319
今日人氣: 3
累積人氣: 4254
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


琴日....今日 滿足 分類: 未分類

 

琴日22/10

一早好早身起返工....琴日返工好累lo...因為入貨倉"側"衫...做到想暈地lo...咁多衫褲...早上做到下午lo...累死...知後我同我家姐一齊放工...好野聽日放2日假...好開心呀....我家姐話去買d野...知後去搭員工巴返媽閣...返到去家姐去左租書...跟往去左"新一代"店買野...家姐買左2本日記...我買左電話繩又買左XO小型變色燈坐...好得意xD...個時我好想買其他中ah...但是XO$10一個...我都係買一個..知後返屋企煮炒飯食...食完野跟往洗碗...洗完上陣綱...去訓LA...

今日放2日假23/10

今日我放假同聽日到放假...

今日我訓到12點起身...我呀媽叫我起身....同家姐同細表弟出去食野....我家姐食左一陣佢走左去返工...我同呀媽同細表弟食緊....食得好飽....細表弟去返學...我同呀媽坐左一陣走la....我呀媽返屋企先...我自己行行街....行行下行到我以前讀間海星小學..想番起我以前同d同學仔一齊讀書個時....知後行去水坑尾去左"國華"打機...我玩左"頭d"成17蚊....今日出面好熱...熱死...知後返屋企上綱la...聽日又放假喇^^...






訪客留言 (返回 lung__1314 的日誌)


p28223305 於 2008-11-27 02:18 PM 發表:
cm for you.-0]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherieyuan22 於 2008-11-27 12:35 AM 發表:
哈...放兩日假甘開心ge..
好羨慕呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe...yes ah
Posted at 2008-11-27 08:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LInG_GAMADE 於 2008-11-26 07:37 PM 發表:
Comment`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wuyukying 於 2008-11-23 03:30 PM 發表:
c0mmemnt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twins_520 於 2008-11-23 02:21 PM 發表:
呠' cm*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twins_520 於 2008-11-23 02:21 PM 發表:
cm* cm* cm* ] ]] ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twins_520 於 2008-11-23 02:21 PM 發表:
比你喇///袋好佢..xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twins_520 於 2008-11-23 02:20 PM 發表:
我滴cm*哇'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twins_520 於 2008-11-23 02:20 PM 發表:
cOm2EnT; x100
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo2403 於 2008-11-23 11:10 AM 發表:
cM唷]-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]