-﹀﹀ご**啊龍廴<_lung齙齙)ㄣ
lung__1314
暱稱: ar 龍♥~♥♥~♥♥
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~~好嬲我自己~~~
~~十個""點解自己會...
~~~又過一日LU~~
幾時...可時...可地.....
琴日係我22號生日~~^^...
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 319
今日人氣: 8
累積人氣: 4263
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 28 日  星期五   寒冷


天氣轉涼喇 不安 分類: 未分類

好耐無打blog喇..成日都返工無時間打...我覺得係公司超吾開心lo...日日比人地話我..

前幾日天氣轉涼a...今日都好冷a...係超冷lo...好次得18度...今日8點起身...一起身好冷...冷到吾想起身...跟往去左刷個牙洗個面知後洗頭....穿衫去搭員工巴士返工...一出門囗...哇...好冷a...買左個包同野飲...買完去員工巴士返工...個包上左車先食...

我9:20p.m返都威尼斯行返去公司...但是未開門...坐左一陣有人返黎開門...今日算做好多野喇....知後11幾叫同事打電去叫外賣...12幾外賣到左...跟往同同事去食飲喇....

食完食得好飽lu...我同同事講去7仔買野...佢坐係等我...我去左7仔買左2排朱古力1支野飲同1包野...知後送左doraemon印花...上次星期有10張印花送左個胖妹公仔....今日送左個胖虎wo...hahaa...有2個兄妹公仔a...hahaha...下次吾知送d咩公仔呢...xD..

有完上返去搵番同事...知後同佢返去公司....d野食放左去公司....知後我6點幾放工...點知我d野食吾見哂T^T..得支野飲同1排朱古力係到....個2排野吾見....我想比d同事食左....算啦...

跟往搭返員工巴返屋企喇....返到食飯..食完洗碗...洗完上陣網....

又過一日....






訪客留言 (返回 lung__1314 的日誌)


Sun43 於 2008-12-06 01:27 AM 發表:
`♥ cOmmENt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onlyHERO 於 2008-12-03 08:18 PM 發表:
CM 駕到 ^^ ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LaI9569 於 2008-12-02 07:26 PM 發表:
C0M2ENT*;).!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jj1994719jj 於 2008-11-30 03:30 PM 發表:
comment"_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



huasim 於 2008-11-29 04:41 PM 發表:
入左我blog都唔留言
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



okt04102 於 2008-11-29 10:16 AM 發表:
唔好唔開心- -''
可以唔做@v@ - -v''
我住依到得11度炸- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想吾做a,...但是吾得lo..
哇..11度...冷死lo
Posted at 2008-11-29 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherieyuan22 於 2008-11-29 12:56 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-11-29 01:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]