| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
你知唔知道你對我黎講多麼重要!!  |
分類: 未分類 |
你知唔知道你對我黎講多麼重要!!聽日就係100m,200m決賽喇!!!!!我真係想你可以對我講一句""加油"".
不過我都知自己有幾多能力可以嬴,雖然我可能冇頭3名.但係我會努力!!
入正題:
今日我同之前一樣,同兩個姓譚去食早餐,啊聰重要叫埋淫蟲黎,我重似為我會死喇,原來佢食左野先黎
好似係,不過,返到場地,果到先係最好笑,因為啊聰係咁叫淫蟲快d黎,搞到佢唔記得帶號碼布,哈哈!!搞到佢冇得去3000m.
不過,唔去重好喇,唔洗死,3000m!?我今日跑200m都死下死下咁喇.果時我想爆全部200m,點知去到最後50m,冇力,冇氣.
又見到有人追上黎,咁我就好似傻左咁係咁跑,終於到終點喇,果時真係好似復活咁.但係又驚又喜,真係又要我死多次,m俊話叫我跑班4x100
林前聰,嘔牙!!,去到得我一個好似傻仔係到等,之後就去左搵林前聰,問佢點解冇人,佢又話唔知,之後就話同我去跑.好在,去到見到
趙雲,林前聰唔洗跑,佢唔洗死.不過都係冇左兩個女仔,之後,搵左兩個2打6.就係咁搞我地又係得第2!!不過都好嫁喇.返學喇,我同啊聰去左打波
我當為聽日準備.8點先返到歸,之後食飯,沖涼,off.off.off.off
聽日加油牙波波,你唔跑快d,我殺左你.因為我要跟著你跑牙. ////////// .....baby...../////////////
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
學會放棄,學會放手  |
分類: 未分類 |
尋日真係好開心,因為同4條女出左去唱k,重有1個肥潘 ,唱到11點幾就坐車返黎啦
冇左成$200,大出血!!
今日11點幾先起身,成身都冇力咁.跟著打機,打機再打機,本身想去打波,但係冇人陪.
唉,又冇電視睇,冇野做,就係發白日夢,之後係好擔心陸運會d野,不過我都學會放棄
比賽唔一定要拎第1,2,3.有時只要有努力過,就係嬴左啦,所以我嬴左啦.
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
中秋啦!中秋啦!不過我冇去玩........=0=  |
分類: 未分類 |
雖然今日係中秋,不過我都冇去玩.點解?因為冇人陪.又點解?因為啊聰要同家人去賞月,死人頭m俊去左網吧玩通頂!=0=
今日4點-5點幾都冇電腦玩,因為我要洗機.好可憐!!不過,洗完之後,部電腦快左.
本來今日打算去打波當練跑,點知冇人陪,啊聰去左買手機.點解?因為佢之前幫左佢部手機洗白白!!(哈哈)
不過我都唔係好過佢好多.中秋都冇人陪........唉,自己又擔心100m果個決賽,食唔安,玩game 都唔安樂.
你地唔好話我係到搞gag !!
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
我要跑比你睇,我要你知道我係為你而跑,為你而努力!!  |
分類: 未分類 |
今日係學校陸運會第1日.今日6點起左身,真係好早!!之後我就打比啊聰叫佢去食早餐啦,
本身重以為佢未起身啦,原來比我打比佢電話果d鈴聲叫鬼左佢起身.之後,就去左食野啦.
今日要跑100m ,真係好緊張,不過見到同我同組果d人好屎,我都冇咁驚!!跑得真係好慢 13.61秒
第5個入決賽,唉!波波就勁啦 12.25 ,李向先得果12.34 ,佢勁啦,不過我冇打算放棄,因為我要跑比你睇,我要你知道我係為你而跑,為你而努力!!(明顯係同1個女仔講嫁啦)
所以我點樣都會死個第3名番黎!!我要係2日時間之內加快我跑的時間,所以我要去練習,(真係奇景)因為我除左6年級有練之後,就冇咩點練.點解?因為為左你!!
我雖然冇比我個blog你,我都冇膽比你,但係我睇到我係決賽果個成績.
|
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
去藍天打波  |
分類: 未分類 |
今日9點幾就起左身,因為今日要去藍天同啊黃sie 同佢d fd 打波,
10點幾同啊聰去買包食,食左我$16,唉,之後等果個死人頭 ----楊東儒,
等左成個字都未黎到車站,我頂佢,之後去到就打波啦,11點打到2點,
真係好正,之後我地5條友去搵野食搵左成粒鐘,真係好on 9,食左野之後,
去左火箭又打波,打左唔夠30分鐘就走左,因為太熱啦!! |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|