我會一輩子愛你這個笨蛋
我能否愛你一生一世
lungasd0808
暱稱: 王子
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
抉擇
黑 到 咩 咁
好耐冇打blog
只得結果,而失去比賽嘅...
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 261
今日人氣: 16
累積人氣: 2428
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


你知唔知道你對我黎講多麼重要!! 疲倦 分類: 未分類

你知唔知道你對我黎講多麼重要!!聽日就係100m,200m決賽喇!!!!!我真係想你可以對我講一句""加油"".

不過我都知自己有幾多能力可以嬴,雖然我可能冇頭3名.但係我會努力!!

入正題:

                     今日我同之前一樣,同兩個姓譚去食早餐,啊聰重要叫埋淫蟲黎,我重似為我會死喇,原來佢食左野先黎

好似係,不過,返到場地,果到先係最好笑,因為啊聰係咁叫淫蟲快d黎,搞到佢唔記得帶號碼布,哈哈!!搞到佢冇得去3000m.

不過,唔去重好喇,唔洗死,3000m!?我今日跑200m都死下死下咁喇.果時我想爆全部200m,點知去到最後50m,冇力,冇氣.

又見到有人追上黎,咁我就好似傻左咁係咁跑,終於到終點喇,果時真係好似復活咁.但係又驚又喜,真係又要我死多次,m俊話叫我跑班4x100

林前聰,嘔牙!!,去到得我一個好似傻仔係到等,之後就去左搵林前聰,問佢點解冇人,佢又話唔知,之後就話同我去跑.好在,去到見到

趙雲,林前聰唔洗跑,佢唔洗死.不過都係冇左兩個女仔,之後,搵左兩個2打6.就係咁搞我地又係得第2!!不過都好嫁喇.返學喇,我同啊聰去左打波

我當為聽日準備.8點先返到歸,之後食飯,沖涼,off.off.off.off

                                                                聽日加油牙波波,你唔跑快d,我殺左你.因為我要跟著你跑牙.         ////////// .....baby...../////////////

 



2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


學會放棄,學會放手 滿足 分類: 未分類

尋日真係好開心,因為同4條女出左去唱k,重有1個肥潘,唱到11點幾就坐車返黎啦

冇左成$200,大出血!!

今日11點幾先起身,成身都冇力咁.跟著打機,打機再打機,本身想去打波,但係冇人陪.

唉,又冇電視睇,冇野做,就係發白日夢,之後係好擔心陸運會d野,不過我都學會放棄

比賽唔一定要拎第1,2,3.有時只要有努力過,就係嬴左啦,所以我嬴左啦.

 



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


中秋啦!中秋啦!不過我冇去玩........=0= 睡著 分類: 未分類

                                             雖然今日係中秋,不過我都冇去玩.點解?因為冇人陪.又點解?因為啊聰要同家人去賞月,死人頭m俊去左網吧玩通頂!=0=

今日4點-5點幾都冇電腦玩,因為我要洗機.好可憐!!不過,洗完之後,部電腦快左.

本來今日打算去打波當練跑,點知冇人陪,啊聰去左買手機.點解?因為佢之前幫左佢部手機洗白白!!(哈哈)

不過我都唔係好過佢好多.中秋都冇人陪........唉,自己又擔心100m果個決賽,食唔安,玩game 都唔安樂.

你地唔好話我係到搞gag !!

 



2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


我要跑比你睇,我要你知道我係為你而跑,為你而努力!! 驚慌 分類: 未分類

今日係學校陸運會第1日.今日6點起左身,真係好早!!之後我就打比啊聰叫佢去食早餐啦,

本身重以為佢未起身啦,原來比我打比佢電話果d鈴聲叫鬼左佢起身.之後,就去左食野啦.

今日要跑100m ,真係好緊張,不過見到同我同組果d人好屎,我都冇咁驚!!跑得真係好慢 13.61秒

第5個入決賽,唉!波波就勁啦 12.25 ,李向先得果12.34 ,佢勁啦,不過我冇打算放棄,因為我要跑比你睇,我要你知道我係為你而跑,為你而努力!!(明顯係同1個女仔講嫁啦)

所以我點樣都會死個第3名番黎!!我要係2日時間之內加快我跑的時間,所以我要去練習,(真係奇景)因為我除左6年級有練之後,就冇咩點練.點解?因為為左你!!

我雖然冇比我個blog你,我都冇膽比你,但係我睇到我係決賽果個成績.

                                     



2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


去藍天打波 疲倦 分類: 未分類

今日9點幾就起左身,因為今日要去藍天同啊黃sie 同佢d fd 打波,

10點幾同啊聰去買包食,食左我$16,唉,之後等果個死人頭 ----楊東儒,

等左成個字都未黎到車站,我頂佢,之後去到就打波啦,11點打到2點,

真係好正,之後我地5條友去搵野食搵左成粒鐘,真係好on 9,食左野之後,

去左火箭又打波,打左唔夠30分鐘就走左,因為太熱啦!!