cursorshelp  
 
 
 
  {*企鵝 需 要 你 們 囉v33v!`
 
 
                          
 
                                                                  
                                                                iAM`j0yce*xp!
 
 
 
 
 
               
2008 年 12 月 28 日  星期日   晴天


-12.28 分類: 未分類

                                                                                          

                                                                      平安夜出左去玩-,-

                                                                         有低能有快樂^_^

                                                                           幾丁友去食kfc.

                                                                  食隻雞可以食到半個鐘-,-

                                                                           系咁扮野.超好笑

                                                食完有個細路同我講:''姐姐.聖誕快樂!"  {滴汗''}

                                                                                 3點番到屋企.

                                       系西鐵站有d黑鬼同我講"Merry Chrsitmas-_-v"   {再滴汗"}

                                                                                好搞野佢地-,-v

 

                                                                             25號應該去bbq的.

                                                                           旦系我好攰冇去-_-''

 

                                                                         哩幾日就系屋企放空.3.

                                                                                    發現左d野.   

                                                                                  唸左好多野.

                                                                            完來白痴的是自己。

     

 
 





訪客留言 (返回 luv__aR__yEE 的日誌)


love_hate105 於 2009-01-15 04:56 PM 發表:
cmcmcmcmcmcmcmcm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaichi112 於 2009-01-08 08:17 PM 發表:
c0mment;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_siu_po6 於 2009-01-07 04:07 PM 發表:
c0mment`
要回丫..!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:51 PM 發表:
MIZ BABI'=]啜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:51 PM 發表:
MIZ U'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:50 PM 發表:
呀B黎CM比你'
開唔開心呢..?!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:50 PM 發表:
I LOVE U呀BABII'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:50 PM 發表:
KA"
愛爆爆BABI'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:49 PM 發表:
啜爆爆BABI'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KittyDenny 於 2009-01-07 01:49 PM 發表:
啜'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





luv__aR__yEE
暱稱: `幹掉你v0v!
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
-10.01 馬曦欣生日快樂...
03.03
-02.08
-02.03
-01.16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 1528
今日人氣: 2
累積人氣: 2368