9月21號朝早賽完,,跟住直落晚宴,,*(相)
個晚好晏先番屋企,,所以禮拜一上堂差D恰晏訓...
琴日呢...我要中默,,好彩課外文都識咋!
今日停課...我要考琴,,
我踩pedal踩到腳震,,
好好緊張呀!!
佢一話"This is the end of the examination, thank you!"
即刻放低左心頭大石......
而家rerlax曬...
希望媽咪比我星期六跟趙寧佢地行街啦!