hehe 因為我呢幾排都好懶呀 所以成日都唔打blog..hehe
2/10~~2/12
呢幾日一放學都去左搵敗類 因為好掛住好掛住佢...
2/13
我今日冇去搵敗類 我呃佢話返學校整壁佈
k實就係去小昀屋k整朱古力 買左差唔多$80
雖然搞到個場好唔掂 不過整完出黎都唔錯GA...
返到屋K差唔多11點啦 就打比敗類喇..
過左唔知幾耐就訓LU~~~.
2/14
今寓敗類06:35打比我 叫我起身沖涼..
沖完涼就番學 個死人週會講到鬼死咁長 想點呀..?/
然後就同小昀 老鼠去買野 再返屋K攞朱古力 去老鼠屋K食野..
過左一陣 就去買卡 寫完一陣 敗類就到喇.,..我就去搵佢..
本來諗住睇戲 但係戈道好危險 我地就周圍行下 行到6點幾 就去番老地方...
去完 敗類要返屋K補祝生日 佢就返去喇 走前比左朱古力佢/
不過叫佢唔好食哂..因為隔左一日 超難食 唔想佢柯死
去左搭巴士 佢就SD SMS比我 話佢食哂喇...下..一定柯死..
唔理LU!~~~~~~~~~~~~~~~~HEHE
大家情人節快樂
15/2
我地一齊去呀發天台打麻...嬴左都唔多ga...hahah
做下功課...就返屋k喇...haha
|