| «‹ August 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
| 見番佢LA |
分類: 未分類 |
今晚發生左1件使我覺得開心既事
,就是我見番佢牙,好開心牙!!!佢係我
好多個月都冇見既一個朋友牙!超開心牙!!!!!
|
|
|
你有點低能吧? 日記是這樣打的嗎? 等我教下你好吧?^_^" 不是踩你喔 但我知道你看見誰唷 我囍你們長久喔BY:小魚
|
網主回覆
今個個係邊牙?? Posted at 2008-03-26 12:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|