嘿嘿... 最近迷上左... 成日上網睇.. 太正了..分享其中一個
===============================
邊d人先真正值得自殺死 ,
第一種係你自己唔想死 , 不過起碼有一個民族想你死
好似全美國人都想薩達母死咁 , 又好似全亞拉伯都想布殊死咁
如果呢兩條油肯自殺 , 我諗收帛金都收到手軟
第二種人就係 , 好似屈原咁
死左之後 , 大家都有公眾假期 ,
咁你就去自殺啦 。
=====================================