電車男日誌
lvive
暱稱: lvive
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
恕我得罪講句
都是我的錯!!
記恩記仇
紙張是信任的挑戰
人生的輸家
文章分類
全部 (303)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 303
留言總數: 104
今日人氣: 11
累積人氣: 4807
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


真係堅ga~ 唔呃你 分類: 未分類

其實 , 有時我地好心相勸 , 愛之心 , 責之切

責人者 , 無非都係出於愛心 , 痛心 , 先會責罵人

如果佢唔重視人地 ,  就令願漠不關心 , 呢個完全明白

被責者 , 可能有自己既觀點 , 亦可能欣然接受別人既責罵

呢個係好正常 ...

不過最近經常見到一個最壞既情況就係咩呢 ...

就係 , 被責者有自己觀點 , 責人者太有責任 ...

抱上太多責任 , 變成自己既絆腳石 ...

因為被責者唔聽勸 , 最後變成雙方好似談判失敗咁...

責人者好似負唔起責咁 , 被責者又吸受唔到責人者既相勸

其實我唔識咩好偉中既理論或者抱負

不過我個人覺得... 關鍵在於說話技巧

「有心就得啦 , 技巧其次」

呢句真係害人不淺

我敢說 , 技巧同心態係五五之比

心態... 好多真心對人好 , 冇可否認

不過.. 暫時未見到一個有技巧

如果有心冇技巧 , 係咪應該先訓練技巧呢?

 真係堅... 技巧100%係重要

空有心態而冇技巧既人...

就好似冇溫過書就去考試既人咁...

考完之後 , 仲要理直氣壯大聲叫

「我盡左力 , 不過成績唔好之麻」

以為自己冇錯.. 下次亦用同樣既心態去考試

所以... 有使命感係好 , 但如果冇準備... 冇技巧之下

請不要害人 , 拜託

唔好"又要威 , 又要帶頭盔"






訪客留言 (返回 lvive 的日誌)


lvive 於 2007-09-15 12:01 AM 發表:
唔算好長呀?
但係咪轉做寫面語會好d呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LAUREl 於 2007-09-14 11:03 PM 發表:
論文咩. 暈啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]