痴線ga , 玩左咁耐 , 莫講大佬
連一半關卡都未過到 ...
人地 , 唔洗一陣就已經搞掂...
原來好講運氣同機遇... 努力係次要
費事俾人當我傻仔啦 .... 唔到我唔放棄....
不過我相信終有一日 , 我會係第二到嬴番