人類係最有趣既動物
因為人係細過既時候會想快d變大
但係大個左又會好想變番細個
年青時 , 會用健康去搵錢
但係老左 , 又會用番錢去換健康
生存緊既時候 , 又冇諗過自己會隨時死
但係死左既時候 , 又會覺得自己冇生存 , 空無一物
所以我個人認為一個信仰既價值 , 就係呢到
並唔係得到朋友 ... 亦唔係識女仔... 更加唔係搵到自己生存既地方
而係係呢個人生咁無聊既循環之中...
搵到多點點人生既意義同盼望