其實.. 應唔應該為左迎合人地而改變自己呢
有時被人講得多... 自己不經不覺間改都唔知
老套d講句... 唔好既野一定要改... 呢樣係冇得嘈
再講得白d... 睇下值唔值得
我會盡力唔改變自己本質之下... 再努力去迎合人地
因為我覺得值... =]