哈哈...
雖然好短時間...
鬧又鬧過...
玩就一齊玩過...
又一齊比人話過...
寵又寵過你地...
什至話邊個鍾意邊個呢d... 哈哈
不過以後都冇得傳lu...始終都係要走
冇感情...就算對左幾十年都冇意思
有感情...就算只係年幾.. 我都會永遠記得...
我對你地係有感情的... 有緣再見 =]