真係好好玩同好開心
我真係好喜歡群體既生活
但另一邊廂 , 不能不承認世界的確正係腐敗
結果只係得兩個
一係帶來世界滅亡
一係會帶黎革命
點睇兩樣都唔係好結果....
最後... 學識左一樣新野
待人接物要真係小心
幫人都可能係害人
都怪我從來都冇好好認真咁去了解我既同學仔... sorry
係咁多... 感受多於言語 ^^