今日係公司無意間睇到三分親
突然間好想有兄弟相伴左右
「兄弟」只係俗稱... 個個既定義唔同
我既個人定義係:
「兄弟」係指同你有特殊關係 , 有愛但沒有愛情的人
所以 , 「兄弟」不一定是男性
「弟兄」亦不同「兄弟」
所有男基督徒都係我既「弟兄」,但不是「兄弟」
「兄弟」亦不一定是基督徒
「兄弟」亦不同於好朋友
我有好多陪我一齊成長 , 陪我一齊玩 , 識左好耐既好朋友
但唔係「兄弟」...
「兄弟」對我黎講係一種好講緣份同埋時機既野
同女朋友一樣
最怕係d完全不知名既人士
無啦啦走過黎關心我
出發點就算係好 , 冇咩野
唔代表我就會接受你既關心
我都有自己鍾意既人
如果我鍾意既人關心我..bonus
但係三唔識七既人關心我..只會係一種困擾
|