今次係睇番自己d舊日記
睇下自己當時係幾咁白痴低能
不過就算我有錯字又或者而家改變左既野
我都唔會去編輯篇日記
有時會諗下 , 點解以前我會咁有勇氣
又會諗下以前點解我可以咁好 , 而家變到咁衰...哈哈
不過當中最開心既係 , 係日記之中
有時會發現自己從來冇變過既信念或者生存目的
就算做人應該向前望
我都覺得回憶實在太重了
所以就算人地笑我行為同講野都好低能
我都想刻意為自己製造回憶... ^_^
我影相唔需要打晒白光柔燈 , 唔需要45度由上而下影
又唔需要jel個頭靚一靚 , 擺個好順眼既表情
因為, 個d根本唔係我想要既回憶 ~

|