今日,朝頭早我都幾開心既~~~跟住上完科學堂之後就.........
咁上科學堂la~咁譚sir就派小測卷la~~跟住派完之後ar sir話邊個開左fan~~
咁問頭呢~~把聲呢就冇咩事既~~跟住問多幾次~嘩.....幾惡ar~~
跟住冇人認la~~咁ar sir就話今日個個食完飯之後留哂係課室到~~嘩....好黑人憎~~
邊個做又唔認~~=0=
跟住食完飯la~~就企哂係到等ar sir~~佢呢~~就遲左幾個未黎啵~~黑人憎~~3
跟住又話放學又要留低啵~~=0=妖佢~~仲要作文~作完仲要背tim ar~~
|