今日十二點幾起左身...
本身吾系幾想起身..不過我表姐帶左佢個B黎*:)
當然拿拿琳起身..睇BB 啦**呵XD!
好細粒丫..!!可愛*...//
要好小心咁抱佢..驚整親佢..HAHA!*
之後D 大人打麻將..我就湊B 了..!!
THEN..大眼黎左我H0ME*..//
氹B訓覺真辛苦*...
琴晚太夜訓..超攰..!大眼氹佢訓覺我就系到訓覺..!!HAHA!
大眼氹左佢幾次...一放佢落床訓,,!!佢就起身同喊*..
要抱系手佢先吾喊...!!
之後我先起身..抱佢訓..!!過左陣..再放佢落床..!!
竟然..冇起身..!神奇/\/\""
不過過左陣...佢比D 麻將聲嘈醒..!!又喊了..!!
食飯..表姐要湊住佢//!!**OH...
食飽飯..返返房..!!攰得濟..
SD SD 下信息訓著左..!!HA!!
|