真開心"...終於到左星期五了/\/\""
真系好吾想上堂..一返學..就想放學練舞了"...
跳舞跳上癮了""呵呵**!!
唉..會計真悶悶悶悶../_\"
今日壽仔生日丫..呵呵**!!
放學比完十人十一足之後""
就幫佢搞左個小party!!**
之後就直落去練舞了..""/\/\""
雖然好攰..但值得的..嘻