呢幾排都要返學校補課,,,
攰死了**...
返大陸..剪左個薯仔頭..""哈哈**
短左了...''"""不捨得*!!
返大陸..狂食野..""正爆*/\/\""
中意中意中意**呵呵**
佢聽日返黎了,,""呵呵**!!
掛死你了*!!