今日星期日....佢地又打比賽了".///
9點幾起左身...整野**--
10點幾出門口....
要胖胖等我地tim...真系s0rry"=]"
點知搭左錯..去錯地方..真傻"**
去到體育館...佢地都打左2節了"]]
呵呵..Csa又win 了""\\
睇完就同君君..joey.仲有joey囝囝去食野lu.../\/\"
出左葵芳食吉野家..
2點再出mk”行街街..
攰死我了...=["
老公們....去我相簿睇相相啦...
加左今日的相相..呵呵