因為琴晚同 然 傾電話傾到2點先訓覺"]]
所以今日11點幾先起到身”}\
之後....起左身...食左早餐...
上網睇緊 黑糖群俠傳 個陣...
大眼打黎叫我陪佢上盛東借書睇..."\\
之後...換好3 上去..
點知個間野冇開..""真屎忽""
白行一次...=[""
不過系個到睇中一隻杯..""
好鬼令嫁...本身諗住今日馬仔生日想買比佢"\\
點知個個人話冇盒裝..而且又冇新既"'..
最後先冇買炸...=["
之後...行左幾間..都冇岩心水既..""就走人LO/"]]
返到去葵涌之後”〕〕去左CY屋企"
佢見到我整親腳..而且個傷口又有濃"...
佢就拎左支 雙氧水 同 黃藥水 同一支藥膏出黎"}]
幫我清楚傷口....~\\
嘩....D 雙氧水 真系好正"//
掂落傷口有泡泡....痛到我啊媽都唔認得了...~ - -""
仲要洗左4.5次先肯用黃藥水...]["
哈哈....真系正死我....~~
洗完傷口之後....系佢屋企睇高清../ \ / \""
睇到 5點返屋企拎波...約人出黎3 期打波"...
呵呵...今日打波好叻個個男仔系到呀..
同佢打真系超級之好玩...=]""
打到7 點先返屋企食飯..
本身諗住夜晚出街...點知比電腦迷住...
唔想出街...呵呵"=]""
|