cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


2008- 8- 10 分類: 未分類

因為琴晚同 然 傾電話傾到2點先訓覺"]]

所以今日11點幾先起到身”}\

之後....起左身...食左早餐...

上網睇緊 黑糖群俠傳 個陣...

大眼打黎叫我陪佢上盛東借書睇..."\\

之後...換好3 上去..

點知個間野冇開..""真屎忽""

白行一次...=[""

不過系個到睇中一隻杯..""

好鬼令嫁...本身諗住今日馬仔生日想買比佢"\\

點知個個人話冇盒裝..而且又冇新既"'..

最後先冇買炸...=["

之後...行左幾間..都冇岩心水既..""就走人LO/"]]

返到去葵涌之後”〕〕去左CY屋企"

佢見到我整親腳..而且個傷口又有濃"...

佢就拎左支 雙氧水  同 黃藥水  同一支藥膏出黎"}]

幫我清楚傷口....~\\

嘩....D 雙氧水 真系好正"//

掂落傷口有泡泡....痛到我啊媽都唔認得了...~ - -""

仲要洗左4.5次先肯用黃藥水...]["

哈哈....真系正死我....~~

洗完傷口之後....系佢屋企睇高清../ \ / \""

睇到 5點返屋企拎波...約人出黎3 期打波"...

呵呵...今日打波好叻個個男仔系到呀..

同佢打真系超級之好玩...=]""

打到7 點先返屋企食飯..

本身諗住夜晚出街...點知比電腦迷住...

唔想出街...呵呵"=]""