23/5
今日一返學就想放學lo...
因為今日放學就有得去bbq .""
卡卡...""
放學即刻去跳舞..跳完舞即換3走人lo""...
去啊bo屋企換3..""
之後...就去左葵芳個間酒樓霸左位先..""
之後..人黎齊啦..就開始食野lo""=]
哈哈...個個都有飲啤酒..
飲左勁多..之後食完野..10點幾””
去左葵芳大球場到坐..””
坐左陣..有人黎左..
搞到氣氛都差埋..
唉..好心咪鬼黎啦"]]
之後...坐坐坐,.,,,坐到11點幾就返屋企lo"""-*...
____________________________________________________________________
24/5
今日自己好早起左身lo””=〕”
之後..打比淑君問佢出唔出街"\\\
之後搞好哂去佢的家家...""
之後..就去左棟棟屋企...坐左陣..""
2點幾差唔多3點走人lo..
因為淑君要見老福..
咁我就返屋企..等佢""///
5點就上左球場打波"...
熱到我死死下,..=[""
|