今日...上晝心情唔系咁好啦-*....
英文堂..miss傻傻地..
趴系到佢系到嘈嘈嘈..
煩死了-*
普通話堂..系到用$$摺心心”令爆了!
科技測驗0k易啦./..""]]
2堂數學,,易捱極了*
放學去圖書館開大食會..
慶祝跳舞組"]]
飽死了-**