琴晚...打麻雀..
win左幾十蚊..\\
系屋企既利是錢...已經系700蚊lo""
好多喔....""~~
今日...又食早飯..
食完..又打麻雀..**..
打到6點..食飯..
輸錢啊,,,,=[""