|
|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 無奈...* |
分類: 未分類 |
今日,,,本來去唱k..
不過因某個原因...冇去到lo*-
之後....約左pui同ka去kf*...
點知我同ka出到黎..
pui先話唔出..‵
><”
之後.....就系kf行到5點幾到‵
就搭車走lo-...
去34期行左陣..
6點幾就返左屋企..
聽日....溫書書lo..
|
« | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | 471 | 472 | 473 | 474 | 475 | ... | 1065 | »
|