今日成日都落雨....
今朝差唔多十二點先起身...
之後...就食野LA/**食飽..
睇電視 .....
睇完冇野睇..就打電腦比牛牛啦...
冇人聽...話明今日...泡泡同埋歐洲同牛牛三個一齊去荃灣嫁MA**
佢又唔聽電話..終於聽啦.,..佢又話去鬼左上水//**
搞到我冇哂MOON..
之後...就自己溫書...
溫到我頭都爆啦...