今日,,,,,我係家長日,,,so 要早起身....
嘩,,,,,鬼死咁眼訓a~~
之後,,,,見完之後,,,
又要等有課室先整到學行會d 野~~~
之後,,,整整下~~~又要讓返個room 比人見家長la~~
之後去左大堂,,,,整整整~~
整左陣,,,淑君打黎~~問我去唔去葵芳~~
我個陣唔得閒,,仲要整學生會d 野,,都唔知要整幾耐~~
so 話唔去~~
之後整哂la~~~豪bb 打黎~~~
叫我陪佢去荃灣拎眼鏡~~~個陣我得閒~~
so 話好la~~之後返屋企換33~~
2點幾出去......
6點到返屋企lo~~~
係返屋企之前,,,,豪bb同我同佩鳳玩左一樣野.....<<一d 咸野>>
|