唉...好煩a...做中間人∼∼
今日,,,玩完返屋企,,,
6點幾到la<,,就好眼訓la,,
就訓左覺,,,過左陣,,有人打黎,,我家姐叫我起身聽...
咁係淑君同嘉煒””
淑君:「你好野la你,,,同佩鳳玩””」
我:「哦””係咩...」
君:「唔係咩....」
我:「冇答佢」
君:「比你揀,,你同我地玩,,定同佩鳳玩,,」
我:「唔知a....」
煒:「冇得唔知a」
我:「唔知a...」
君:「你好野la你,,,你同佩鳳同嘉煒3個人成日出街,,唔理嘉煒」
我:「係咩....」
君:「唔係咩」
我:「冇答」
君同嘉煒話:佢好似唔在乎咁喎....
我:心入面,,o 哂咀∼∼
|