今日,,係有蓋操場企左好耐....痴線...
第一堂,,ih,,冇乜事,,
第二堂開始,,有少少唔舒服la””
開始想訓覺,,,咁就扒左係張桌到,,
訓左一陣覺,,,起身,,聽左陣書,,.
就落堂,,,第三堂,,要落去112上
咁落去個陣,,我叫嘉煒摸下我個頭∼
佢話:一睇就知係發燒la””
我就唔知la,,,靜係知好熱lo∼
落到去上商業堂,,,
有少少精神上堂,,,,
之後....都好返好多,,,,
放學,,,,跳舞////
跳完,,就係葵涌村玩左陣,,3.
就返屋企,,,返到屋企仲未食飯,,,
咁就訓左陣,,,,起身個陣,,,成身都好熱.....= =
冇話比我a媽同a爸聽,,,
so 食完飯,,仲要落去玩∼∼
食完飯,,就落左去同嘉煒佢地玩∼∼
我本來帶左一支水落去,,
諗住飲多d 水就應該會好返好多嫁ma∼
一落到去,,a 健,,話頸渴,,咁就比佢飲,,
飲哂...咁就唔要lo∼∼
係公園到坐左陣,,玩左陣猜「每」好好玩,,,
猜左陣,,就上去伍少梅對面既藍球場搵李健佢地...
係個到,,又玩猜「每」..同埋玩誠實與大膽..
上去伍少梅個陣,,伍少梅,,個間中學,,有隻狗嫁ma∼
我d fd係到扮狗叫.../\/\
係上面玩左陣,,又落返去....
同肥澄玩猜「每」,,輸左飲酒a....嘻嘻∼∼
|