cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


*發燒??* 分類: 未分類

今日,,係有蓋操場企左好耐....痴線...

第一堂,,ih,,冇乜事,,

第二堂開始,,有少少唔舒服la””

開始想訓覺,,,咁就扒左係張桌到,,

訓左一陣覺,,,起身,,聽左陣書,,.

就落堂,,,第三堂,,要落去112上

咁落去個陣,,我叫嘉煒摸下我個頭∼

佢話:一睇就知係發燒la””

我就唔知la,,,靜係知好熱lo∼

落到去上商業堂,,,

有少少精神上堂,,,,

之後....都好返好多,,,,

放學,,,,跳舞////

跳完,,就係葵涌村玩左陣,,3.

就返屋企,,,返到屋企仲未食飯,,,

咁就訓左陣,,,,起身個陣,,,成身都好熱.....= =

冇話比我a媽同a爸聽,,,

so 食完飯,,仲要落去玩∼∼

食完飯,,就落左去同嘉煒佢地玩∼∼

我本來帶左一支水落去,,

諗住飲多d 水就應該會好返好多嫁ma∼

一落到去,,a 健,,話頸渴,,咁就比佢飲,,

飲哂...咁就唔要lo∼∼

係公園到坐左陣,,玩左陣猜「每」好好玩,,,

猜左陣,,就上去伍少梅對面既藍球場搵李健佢地...

係個到,,又玩猜「每」..同埋玩誠實與大膽..

上去伍少梅個陣,,伍少梅,,個間中學,,有隻狗嫁ma∼

我d fd係到扮狗叫.../\/\

係上面玩左陣,,又落返去....

同肥澄玩猜「每」,,輸左飲酒a....嘻嘻∼∼