今日,,訓緊覺個陣,,,有人打我手提,,,咁我就起身聽la,,,,但係一起身個頭就撞到 la~~
咁就聽電話la,,,原來係嘉煒,,,佢約我去睇戲啵,,,,咁我就話好丫,,,,
咁就起身la,,,,開電腦,,,睇下「犀照」幾點播一次,,,咁12:50一次,,2:35一次,,,
咁我地決定2:35去睇,,,咁佩鳳都去,,佢就話要去返佢之前個屋企洗衫,,,
咁我就陪佢去la,,,,開洗衣機洗la,,,咁我地冇野做la,,,就落去行下,,,,1點搭3返上黎,,,
咁返到黎,,,係個到冇野做,,,咁我就提意打麻將,,,佢就話唔識打,,,咁我話是但la,,,就兩個人係到打,,,
咁我就話兩個人咁悶,,,叫埋嘉煒黎丫,,,,咁黎到la,,,打左幾圈,,,就走la,,如果唔係冇得睇嫁la,,,
去到葵芳,,,買票個陣,,,比錢比到亂哂,,我又唔見左十蚊,,,>o<佩鳳又唔夠錢,,,
入左去la,,,,都唔係好恐怖姐,,,不過好好笑係有個人殺左人,,將個人擺係個缸到,,,,咁d人打開個缸,,
個人就彈左出黎,,個陣嚇死我地,,,仲叫左一聲tim...^^~~
睇完la,,,成4點幾,,,咁我地就去左買雪糕食,,,,佩鳳就買冷麵,,又要幫佩鳳比錢,,,
買雪糕又要幫嘉煒比錢,,,煩,,,,食完雪糕,,我又買壽司食~~^^~~
行左街,,,就走lo,,,,,咁就係葵興個到行下la,,,,行左陣,,就各自各返屋企lo,,,,
|