6.13.
我,
好五容易, 先開放翻曠廢以久的地方 我,真系好詞窮, 但系,希望大家多多支持下喇-0 - 今日11點幾, 同龜 . c0c0 . 靜 . 湘 塔車去氹仔. 去宋同學屋企, 話就系去慶祝新居入夥, 我就覺得去搗亂就系啦〜 瘋癲到死 煮飯仔,真系好好玩牙
我地今朝菜單
主菜 - 炒牛肉 茄瓜讓魚肉
配菜 - 椒絲腐乳炒通菜 湯 - 鹽茜濃湯寶 甜品 - 西米露椰奶甜水 仲有宋媽媽二道自家餸.
哈哈〜幾豐富牙
下午5點幾食下午茶 翻歸〜