咁樣又夏令
時間過得真係好快
我發覺library的服務態度真要改善!!
今日去library續借
裡面有個輔助學生
我叫他幫我續借
突然有個乜小姐行過來
她幫我做手續
跟著她竟然話:已經借出
跟著我再話續借
跟隨她話:你之前又唔講!
真係想Damn她
我「晨早」就講左續借
你唔聽仲話我???
Dammit!
現在等5月8日同6月6日
當然對於大家5月8日都唔係好重要
(6月6日重要係因為考試)
但對於我E個「半桶水軍士學家」就唔係!
5月8日,柏林被完全攻佔,歐洲戰鬥結束!
6月6日,諾曼第(不用多講!)
但今年6月6日就考試!!
:(
請多留言,我係會覆的
以前無覆的,SORRY!
|