9號,無mood的一日,無乜好講!
10號,太好呀,今日唔知點解好有mood
中英文就悶左小小
DT我真係要同Henry講sorry,
我實在太失敗了!
Maths,難得咁精神的一堂
雖然1日1個ex
不過頂得住
Hist,Kelly姐原來幾love drawing
未來如果她唔記得bring書,我的書可能會好花!
ASSEMB: 有幾個重(再)生人士(道友)係度talk show
最好都係在最後,3C的班主任話他們的「肺腑之言」好好
肺腑之言....
即刻有D 4A,B班的人係度大笑
放學eng tsa
好深
深到要用返個句
'What the hell!'
我認為Maths Ex11B Q10係條變態的數
|