| 2006-07-04 | 分類: 未分類 |
|
12:00啦~~天日要返學啦!!真係慘呀!!唔知我英文合唔合格~~~~好驚呀!!~~~唔知天日miss會唔會講頭幾名有who~~~好想有我呀!!!!
希望~~~~

| | | 發表時間:2006-07-04 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-07-01 | 分類: 未分類 | 今日係7月1日,今日會有遊行,本來學校有嫁,不過我冇去,因為我唔想去,本來同學叫我去,不過要行咁多路,想累死人咩!所以我就冇去到∼∼
今日唔知做咩野,無啦啦6點起左身,但係今日唔洗返school,想訓又訓唔到,所以就係到寫日記,又冇野做,開icq又冇人係到,本來有嫁啦,不過係到訓教,不過我到唔會add佢啦!
不過今日ICQ到唔會有好多人啦,因為今日係星期六同7月1日呀!!
無奈!!!!
唉!下星期二又要返學,下星期三仲衰,因為派英文補考信,唔合格就要補考,我英文唔知合唔合格,不過通常到係唔合格嫁啦!我諗有我嫁啦~~~不過希望無我啦,有我一定死得啦~~~

| | 發表時間:2006-07-01 07:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-06-29 | 分類: 未分類 | 今日我訓到朝早11:00先起身,一起身就覺得好累,之後到1:00就去左m記食野,好多人,之後去左姑媽到坐左一會就走左∼∼∼之後返左屋企play computer∼∼今日又係一日無聊既一天∼∼∼

| | 發表時間:2006-06-29 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-06-28 | 分類: 未分類 | 琴日我去左張屋企,琳同陳到係到,張屋企到好靚嫁,我地係佢屋企打麻雀同電腦,我打麻雀個陣,好慘,輸左好多,不過好釆佢地話play下,唔係真,之後,我地就eat lunch,佢呀媽煮d野到好好食~~~好開心呀!!
今日我朝早就去左我表姐屋企,不過我坐左二個鍾就走左,因為好悶~~

| | 發表時間:2006-06-28 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-06-26 | 分類: 未分類 | 今日好開心,因為今日係考試既lastday∼∼今晚我唔洗溫書溫到4:00啦^^天日我go儀屋企play∼∼好開心∼∼

| | 發表時間:2006-06-26 01:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-06-22 | 分類: 未分類 | 今日考中文,到幾難嫁~不過到識做~next~考中文comp~我選擇左3~最值得尊重的人~本來我想寫霍金嫁~但係我諗唔到~所以我寫我啊媽lo~寫到剛剛得返一分鐘~~~

| | 發表時間:2006-06-22 01:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-06-21 | 分類: 未分類 | 今日考math,到算ok la~我好似無做5題~~不過有好多到係1分~所以到冇錦驚~不過英文就有d失敗~我寫信唔記得寫地址,我諗會扣分~~不過唔緊要啦~~~~
我會合格既!!~

| | 發表時間:2006-06-21 01:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|