2011 年 10 月 30 日  星期日   晴天


寂寞涼如水 分類: Ki の 過去 メ小事記

 

寂寞涼如水的晚上
開著電腦屏幕
一手拿著啤酒
一手控着鼠標
喇叭裡流出不快樂

腦子在放空
久久也反映不來

迷茫朦朧間
似是想起
不久的之前
醉酒的我身邊
還有你

望望
誰也不在

左沒有你
右沒有小丁

想一醉了之
到此
卻清醒
更勝最初

 



發表時間:2011-10-30 01:53 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ly132012 的日誌)


yeah520 於 2011-11-01 01:17 AM 發表:
仲飲酒?!?想死得快𪊲啊你!
我話你知你唔好再飲啊!
你真係想長眠咩?!?
寂寞埋搵本小姐我囉~
我可以陪你傾下解嫁~
你唔好亂黎就得嫁喇!
如果唔係,我殺左你都得!
聽到未啊!死女包!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道,吖媽!
Posted at 2011-11-01 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]