2011 年 10 月 30 日 星期日  |
| 寂寞涼如水 |
分類: Ki の 過去 メ小事記 |
寂寞涼如水的晚上
開著電腦屏幕
一手拿著啤酒
一手控着鼠標
喇叭裡流出不快樂
腦子在放空
久久也反映不來
迷茫朦朧間
似是想起
不久的之前
醉酒的我身邊
還有你
望望
誰也不在
左沒有你
右沒有小丁
想一醉了之
到此
卻清醒
更勝最初
|
| 發表時間:2011-10-30 01:53 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
仲飲酒?!?想死得快𪊲啊你! 我話你知你唔好再飲啊! 你真係想長眠咩?!? 寂寞埋搵本小姐我囉~ 我可以陪你傾下解嫁~ 你唔好亂黎就得嫁喇! 如果唔係,我殺左你都得! 聽到未啊!死女包!
|
網主回覆
知道,吖媽! Posted at 2011-11-01 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|