一個人好還是兩個人好???
lycan
暱稱: 餅乾
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
恭喜
一分鐘
久違的path
[轉] 把同伴侶相處當...
對話...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 631
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 18 日  星期四   晴天


狂想 分類: 未分類

有冇睇過恐怖片

真係好恐怖戈啲喎

真係會嚇到你戈啲喎

唔係戈啲純粹血淋淋

成場女主角狂尖叫慘痛

妖魔鬼怪恐怖樣衰嚇人

我可以話比大家知

係戈年暑假

三五知己晚晚煲恐怖片

而係其中一晚

我地的確 的而且確比佢嚇倒

我地睇過好多血腥恐怖嘔心ge電影

但冇一個係可以嚇倒我地

除左戈一個 好似叫 Dead Silence

故事背景 加 一個全球聞名ge名 加 背景音樂

係感覺嚇到你

唔知大家有冇睇過 可以睇下嫁

我記得 戈時睇到有啲餓

於是一人一個杯面 放下break 精神放鬆下

水機就放左係一間書房裡面

有兩個人係入面裝水

另一個人就去左廁所

我就係廰到等杯面

突然聽到尖叫 衝到房門口

就聽到b話 頂 嚇鬼死我

而r就問 乜野事

b話 係塊布gap見到廁所有塊面

而c話 戈個咪係我囉

r話 哦...原來係咁

之後四條友好無奈咁笑

後來去返廰到時 c就話 其實頭先都好驚 唔敢望塊鏡

r問 因為套戲

b答 唔多唔少都會受到影響

而我答 點解唔開燈呢

自己嚇自己

不過好好笑....






訪客留言 (返回 lycan 的日誌)


FuckAss 於 2010-03-19 06:17 PM 發表:
娃...都好耐啦喎 07 08 年掛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackass 於 2010-03-19 05:44 PM 發表:
係咩係咩
幾耐之前ge事啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fuckass 於 2010-03-18 04:47 PM 發表:
係呀 我地四個一齊睇嫁 bitch就係比你嚇親嘛
kakaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackass 於 2010-03-18 01:37 PM 發表:
其中一個係咪我啊
又好似有睇過又好似冇睇過咁ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]