<=====薄荷曼的獨照
昨日練完話劇就同朋友去南宛後ge市場買盆栽
就係因為間房得我一個住 一啲生氣都冇 (我係死人)
所以就買佢返黎陪下我 (先生話得閒就要望多啲綠色ge野)
我自問冇乜能力 心機去養小動物 (不過係暫時 唔擔保日後係唔養)
亦唔係因為佢係棵植物 唔駛花心血同時間 (好簡單之嘛 曬下太陽 喂水比佢)
佢都係有生命嫁
於是買左佢之後 返黎同佢洗下身 (即係白色邊戈到 本身好多泥 烏糟)
得閒播歌比佢聽 (bb未出世都有胎教 點解植物唔可以)
我再唔係呢間房唯一有生命ge人啦
我會好好照顧你
待你如我的愛人般
直到你死為止
================================

好食!! 有辣味 同蕃茄味
兩味都食晒
3蚊好鬼抵!!
|