一個人好還是兩個人好???
lycan
暱稱: 餅乾
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
恭喜
一分鐘
久違的path
[轉] 把同伴侶相處當...
對話...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 628
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


新成員 分類: 未分類

 

      <=====薄荷曼的獨照

昨日練完話劇就同朋友去南宛後ge市場買盆栽

就係因為間房得我一個住 一啲生氣都冇 (我係死人)

所以就買佢返黎陪下我 (先生話得閒就要望多啲綠色ge野)

我自問冇乜能力 心機去養小動物 (不過係暫時 唔擔保日後係唔養)

亦唔係因為佢係棵植物 唔駛花心血同時間 (好簡單之嘛 曬下太陽 喂水比佢)

佢都係有生命嫁

於是買左佢之後 返黎同佢洗下身 (即係白色邊戈到 本身好多泥 烏糟)

得閒播歌比佢聽 (bb未出世都有胎教 點解植物唔可以)

我再唔係呢間房唯一有生命ge人啦

我會好好照顧你

待你如我的愛人般

直到你死為止

================================

好食!! 有辣味 同蕃茄味

兩味都食晒

3蚊好鬼抵!!






訪客留言 (返回 lycan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]