一個人好還是兩個人好???
lycan
暱稱: 餅乾
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
恭喜
一分鐘
久違的path
[轉] 把同伴侶相處當...
對話...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 632
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 4 月 12 日  星期一   雨天


對話 分類: 未分類

你睇下 我買左三條魚一條蠑螈ge近親

= =! 我唔想見到呢啲野 快啲攞開佢

咩呀 幾盞鬼喎 將佢放係手到都可以

好噁心呀= =!!!!  好似鼻涕虫咁滑孱孱

咩呀 邊似鼻涕虫

佢只係表面滋潤之嘛 邊有滑孱孱

唔理呀!!!! 我唔想再見到佢 做乜買埋啲咁奇怪ge野呀

車 唔識欣賞 養慣魚 咪養下第二啲囉

..........

好明顯呢位女士都屬於大部分

都係唔鐘意蛇虫戈類

 

 






訪客留言 (返回 lycan 的日誌)


keithkit1994 於 2010-04-12 06:21 PM 發表:
c0mmeNt;')
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]