| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
♥Kakei |
|
s0rry呀~~
我呢排唔係好得閒,,少左打qooza t^t
- - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
講D勁好笑既野比你地聽呀xdxd
(唔知你地會唔會笑喇,,講左先喇!!)
咁呢,,有一次我大家姐去左酒吧到飲酒,,
飲左少少,,之後話要跟蹤個fd(男仔)去廁所..
點知行行下,,,佢去左男廁佢自己都唔知,,
仲諗"點解有咁多麻甩老係到柯尿既??
係米要穿過曬d佢地先到女廁呢..?"
到左呢到,,我笑到kai 左囉..xdxd
唔講喇=] (可能有補充版0_____________< )
c0mm3nt 仔一定要留嫁!!!!
|
|
Bubble. |
網主回覆
做咩呀,,~唔好唉喇=] Posted at 2010-07-20 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|