好遲先至打日記呀~.~
好多功課未做呀~~~~~我由下午先至開始做功課
好忙呀~><
有電話打黎喎~~~我呀爸聽左電話,我知道果個電話係find me,
因為有來電,原本我以為佢會俾我聽,點知....= =
佢話我去左廁所.......我感到好無奈囉~~~~~
查實今日有跑馬,所以.......你地都應該都估到啦~~~~
之後我再打番俾果個fd,佢話冇事喇喎

跟住我係咁做係咁做功課,做到7點幾倒~~
有人打電話黎,係find我架~~^^
跟住佢講左一d我好嬲亦都好無奈ge說話,內容係咁ge~~
我個fd轉述番某個fd(而家已經唔係)講ge野,果個人講左d hurt到我&我個fd......
所以我又........我諗你地都應該知啦~~~
講完e件事之後,我講番琴日ge事俾我個fd聽,不過又係喊左出黎.......
唉~~~我實在太容易喊喇~~~~我真係好懦弱呀/^\
|