。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 2
累積人氣: 913
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


................ 開心 分類: 未分類

咦~?!有冇搞錯呀~~~~>>>>>!!!!!!!!

又要再打多次................

唉~~~~~~~~~~

* * * * * * * * * * * * * *

今日又要番到學校補課~~~~~~~~~~~~~

ta仲未番到黎......於是係上堂時就打電話俾佢~~~~

e個ta竟然話遲到唔想番喎....................唉~~~~無奈

then,補英文,都冇乜聽佢講野........

之後,落堂等人............

係等人ge期間係度跳cha cha~~~~~

then~~~~~走人去新港城還漫畫....再then番屋企






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)


siuta 於 2005-10-23 10:16 PM 發表:
死啦你 .... 我個main reson係 ..
個鐘唔響 ~~
唔係因為累唔番呀 ~~  = ="
累係  < 反正 >"
你無上中文堂咩 !!  就算唔打累出黎 ~
我唔番係因為遲左 .. 都係個死鬧鐘 ~"~ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你唔好咁夜訓未得囉~~~~~~~~~
我估你唔過12點係唔會訓 .\"/.
 
你驚遲到ge~~~~
未買多個鬧鐘囉~~~~
實唔會唔知醒...........
再唔醒ge......我都冇辦法lu
 
Posted at 2005-10-23 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuta指 於 2005-10-22 06:50 PM 發表:
哼 !! 我鬧鐘死了 ~~
你打來我才醒 ...
到時候回來補幾個字不如不回了 !!
反正我真的超累 !!
呵呵 ~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我夠累啦~~~~~~~~~~~~
又唔見我唔番............
 
 
Posted at 2005-10-22 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]