。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 2
累積人氣: 907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天


nth 分類: 未分類

琴晚問完ivy功課,叫佢唔好番學遲到......

點知我今日個鬧鐘早左2,3分鐘響,見仲未搭正6:50,所以再訓多陣.........

之後我自己突然醒左,望向個鐘......嘩~~~~~~!!!!!!!!!

6:56即刻起身去刷牙洗面&洗頭.........不過遲5分鐘唔會令到我遲到~

早會詳細講15週年唔知乜野~~~~~~~~~有少少想去睇

今日英文堂仍然係listening 悶到死,又眼訓,當可以休息時,成個人伏左係度

chin堂超好笑呀~~~>w<笑到我肚痛,詳細內容唔知點打好,

仲知係講番佢中學時d野(好似係中學)

仲有呀,我地係中文開左冷氣............係因為呀sir話想試下個冷氣機

所以一試就試2部,開足2堂~then,轉堂時即刻息左冷氣.........

chem堂時.........d野完全入唔到腦.....好眼訓呀

訓訓下突然有野打到我隻腳即刻彈左起身,唉~~~~~成個人即刻醒哂

但之後,,,,,,,,,,,,,又好眼醒.....但都捱到落堂

死喇.........聽日就測phy喇...........仍然唔係好掂.......

本來a.maths & maths堂時,我會好精神......但今次好眼訓呀又

可能係因為ms係咁講書ge關係,當做數時,成個人又再次精神番..............

算喇~唔打喇.............聽日先再打

 






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]