。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 12
累積人氣: 943
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


唉~~~~ 分類: 未分類

今日上趙sir堂呀~笑到死死下 但之後在第2堂開始覺得眼訓~﹏~好難捱呀

有肚餓喎....唉~~~到chem堂時我就係度訓覺and then個頭有少少痛~~~

ya~~~!!!!!終於上完chem lu~~~~到lunch喇!!!!!今日食麵時,簡直食唔落野,冇胃口喎

仲要喊左出黎........ 我都唔知點解會喊左出黎 總之就真係........唉~~~~~最後2堂a.maths係咁計數.....

唔係咁識

 


 

放左學之後番到屋企就同瑤傾電話~~~傾左勁多野呀笑到丫><

佢話佢有個fd個腦有問題,英文單字唔識,作文時就係字典find d字copy就算,copy都算啦~~~~

但佢又唔識讀喎,咁copy黎做咩丫~~!!!!!仲有呀!!!!!佢正係識1句英文~~~~就係........."i am winnie"

除左e句其餘ge就咩都唔識.........

佢中英數3科唔掂,上堂就訓覺,最低限度都識d簡單ge生字啦~~~playground,english,apple.....都最簡易不過啦~

佢都唔識!!!!!下下問我個fd d字or句子點解==

e d唔識都算啦~~~~最搞野ge係佢最鐘意講e2句"算把啦~~~~~","窩可"~~~~講野又9唔搭8.........激到我個

fd嬲到爆炸咁制 都唔知點解學校會收佢~~~???佢都17,8歲啦~~~~~咩都唔識....去讀幼稚園啦~~~~

我真係想見識下佢


但又有d野聽到我好驚訝喎 ~~???!!!!

盧妍同(你地唔洗理佢係邊個架~~)竟然鐘意左我地級ge1個女仔~~@@?

我唔知果個女仔係唔係佢呀.....驚驚~﹏~

 






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)


小ta指 於 2005-09-08 11:09 PM 發表:
丫 ∼ 你上堂竟然睡覺呀 !!
真斗膽 ... 我不敢了 ∼
因為怕追不上呢 ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

人地累丫ma~~~~~
冇計啦~~~~
Posted at 2005-09-08 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]