唔知點解係lunch之前就好肚餓喎~﹏~(冇食早餐ge關係)
就黎完phy堂時,個頭又開始痛′﹏‵
呀!!!!!!!!痛死喇個頭>口<
lunch喇∼就走去買麵食...
每食一淡麵,個頭就會痛,而且冇胃口食野咁
上堂ge時候都冇乜咁痛lu∼
maths&phy唔明呀><點算好呀
下個禮拜又默書又quiz......
唉∼