今日上7堂竟然冇訓到覺呀~~~

堂堂都咁留心上堂......
週會時係咁講拍拖&欺凌~~~d片都幾搞笑下有d
上完asm就到chin.......e堂悶悶地呀
之後到chem.......因為我之前冇聽到書呀,
所以我今堂一路聽書,一路睇番之前教過ge野~
then就到amaths..........ms 用左1堂多15分鐘到講解幾題數,
之後就教新野,都唔係太難~~~~
lunch之後就bio做實驗.......終於到最後1堂lu------phy堂
又係問書,做功課.......
番到屋企又要面對聽日ge bio quiz&eng dict ar >﹏<
|