。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 9
累積人氣: 940
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 18 日  星期日   雨天


出街~~ 不安 分類: 未分類

今日我同fd出去旺角買野呀~~~~

去到旺中仲早~.~好夕鋪都未開門耶.............

係咁周圍走~冇幾耐d鋪頭都開始開門做生意lu

行下行下~終於買到想買ge lu

買完野就陪fd去搞果d yahoo拍賣ge野

哈哈~~~個fd好‘囉’呀~!!!

連要將d野賣俾邊個都撈亂左~~~呵~~~

之後就等1個fd.....等左好耐都唔出現就走人lu~

番到利安喇~就去fd屋企坐陣.....食下壽司,但唔係咁好食

臨走前,我突然想踩單車,then我地落到樓下點知落雨

但唔係好大......最後走去公園玩千秋,玩左唔夠10分鐘==

就落大雨..........

最後各自番歸






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)


ivy 於 2005-09-19 01:09 PM 發表:
我發覺,
好多留言都係ta指留ge~~
所以,
我要黎,霸番個位先,
呵呵。
你都去下我果個呀——
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok~~~我會去架喇~
good dog
Posted at 2005-09-19 02:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]