哈哈~有週會呀今日,主題係課外活動呀~~!!!!!!!!
今年多左幾個活動呀^^~跟住d老師係咁介紹...........
有個呀sir介紹民歌呀.........佢一路彈結他,一路唱歌~~
把聲好正喎
唱左好多首歌,但每首歌都唔超過1分鐘我諗.....
不過佢都幾搞笑下

到而家我有3個課外想參加:(1)民歌,because我想試玩結他
(2)法文,冇咩特別原因,只係想參加
(3)社會服務,都係唔知點解==?
死啦~~~~~~~
chem呀,,,我到而家都唔明咩咩咩離子呀>﹏<死得喇
a.maths..........冇野好講==唔係咁識(應該話直情唔識......)
lunch之後,原本以為朝頭早派左學生證後,lunch就有得借書........原來係冇
唯有溫phy囉.......
bio做實驗,但失敗左,做唔成.......好~~~~~phy堂喇,測驗!!!!!!!!
都可以ge~應該.............掛

|