今日補習呀....8點5出門口,去搭馬鐵
但有d驚遲到==行去果陣時有雨,於是擔遮~
行到一半見冇乜雨,只係大風.......咁收遮啦~~~~
點知收唔到,d風又又大喎.......當行到巴士站竟收到遮,
但把遮已經.................第2把喇......仲要係第1次用

之後我想唔用e把遮遮到番學~~~~
哈~咁都俾我係學校門口見到彥&ying
首先補a.maths&maths......呀sir個樣好搞笑呀
2條眉粗得黎仲要翹起喎~個樣睇落去好嬲咁...笑死我
呀sir俾左張練習紙俾我,果d問題同a.maths quia有d一樣
但又識做喎,但唔知點解quiz唔識做...........
之後就上英文.......個新miss好惡呀~~~~唔係好ger佢
教書就教書啦~~~~測咩驗喎.........
唉~唔係識做...........測完驗就同彥&ying搭車走~~~
|