。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 17
累積人氣: 948
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 26 日  星期一   雨天


nth 無奈 分類: 未分類

今日出門口時又大風又大雨呀~~~~~~~~~

d雨落到簡直係紅雨,3號風球又未取消.......都唔知點解弱智學校可以停課,我地就冒住生命危險番學~~~!!!!

都唔知教統局點諗架..........

搞到下半身濕哂..........隻鞋入哂水~﹏~好唔舒服呀..............

番到學校喇終於~~~~~~~~

ms kee就搞左陣班會d野..........跟住閱讀課

原本以為上chem原來係中文堂先呀,,,,,,,,,,之後用足2堂作文

作呀作~~~~~~好彩作得切

之後英文speaking,,,,then.........maths...........

派卷........爭1分合格,之後ms kee 講a.maths quiz好多人好高分,

但有2,3個唔合格.......我實知道其中一個係我==我真係唔明......點解補習份練習就識做....

quiz就唔識做,d問題都係一樣姐~~~~~~~無奈

lunch lu~~~~~~~好肚餓呀........食麵~

bio..........冇野好講~到chem.......好嘈呀~~~~~~!!!!!!!!

想聽書又唔得.........難得我咁想聽書都唔俾我安靜d.......

激死!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)


ivy 於 2005-09-26 07:13 PM 發表:
你chem堂想聽書,點解我唔覺ge??
我覺得你想訓覺多d......
 
我今日無濕到呀,
係咪好妒忌呢?
哈哈...
下次早d返勒!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..........算點呀~~~~~~
其實兩樣我都想.....
冇計啦~d果仔咁嘈..想訓都訓唔到啦~
 
你住邊到呀~~~
我住係利安呀><
但我盡量會早d番架喇~
Posted at 2005-09-27 04:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]